دیروز با اسنپ میخواستم یه مسیری رو برم. خانم اسنپی گفت آنلاین پرداخت نکن. گفتم باشه. بعد، بماند که ۷۲۰ تومن پول کارمزد دادم، میگه سفرم لغو کن که نخوام کمیسیون اسنپ رو بدم! خودم فقط روزی دوتا سفر رو میتونم لغو کنم، شما لغو کن
یکم مکث کردم گفتم من لغو میکنم ولی فکر نمیکنم کار درستی باشه این حرکت
گفت از نظر امنیت و اینا؟
گفتم هم اون، هم بالاخره یه پلتفرمیه که شما ازش استفاده می‌کنید دیگه
رفت بالا منبر و مگه پایین میومد؟ تا خود مقصد می‌گفت نه اینا خودشون تقلب میکنن، اینا که کاری نمیکنن نشستن پول میگیرن رو هر سفر من، من باید مسافر جابجا کنم، بنزین آزاد میدن سهمیه‌ای نمیدن، اینا قطعه ماشین تقلبی دادن، روغن موتور آبکی دادن، اره من خودم به حلال و حروم معتقدم و حواسم هست و...
خب خواهر من، با اسنپ کار نکن ببین مسافر میتونی پیدا کنی یا نه :) بعدم واقعا اون بندگان خدا در اسنپ و تپسی بیکار ننشستن :))) به دوستم که تو اسنپه اینو بگم تشنج می‌کنه
حرومم هست
اعصابم الان خرده که کاش لغو نمی‌کردم سفرو 🚶‍♀