من کنکور بدم کلاس آشپزی حرفه ای شرکت میکنم

اواز

اگه بشه گیتار ولی فک نکنم بشه

یه روز درمیونم میرم شنا

با دوستام میرم بیرون

کلاس نویسندگی

کلاس زبانمو تموم میکنم

کلاس نقاشی : طراحی - سیاه قلم - ابرنگ - مدادرنگی - پاستل گچی - رنگ و روغن فک نکنم خیلی علاقه داشته باشم حالا فکرشو میکنم

کلاس والیبالم دوست دارم برم

کلی کتاب هست که باید بخونم کلی فیلم و سریال که باید ببینم

کلی قصه که باید بشنوم

ژیمناستیک سن من میشه شروع کرد؟

اگه بشه به جای والیبال اونو میرم

بیشتر میرقصم

بیشتر میخندم

میخوام دور دنیا سفر کنم . ولی اونجوری نمیتونم کارکنم

میخوام قبل از سی سالگیم برم . باهم ساکمونو جمع میکنیم . یه دونه . یکم پول برمیداریم و از هند شروع میکنیم و میریم شرق اسیا . البته ممکنه تو چین و تایلند با دیدن دوتا مسافر تنها بکشنمون و اعضای بدنمونو بفروشن . پس میریم اروپا . اولم از ترکیه شروع میکنیم . میتونیم برای پول دراوردن ظرف بشوریم . میتونیم هتل های گرون نریم . ولی غذا باید خوب باشه . بعد تو راه من میخونم و تو اهنگشو با دهنت درمیاری . 

میتونیمم سرکار انقدر ایده های جدید بدیم و پیشرفت کنیم تا حس روحی من برای بهترین بودن تموم بشه .

کار خیریه هم باید بکنم . میتونم برای شروع به بچه ها درس بدم . میخوان از نزدیک اثر کارمو ببینم . نمیخوام مثل این پولدارایی باشم که واسه ی تسکین بخشیدن وجدان خودشون ماهانه یا سالانه یه پولی به کمیته ها مختلف اهدا میکنن و خدارو شکر میکنن که وظیفه ی انسان دوستانه ی خودشونو انجام دادن . من باید از نزدیک اثر کار خودمو ببینم .

فرانسوی و ایتالیایی و عربی باید یاد بگیرم . از عربی جدیدا خوشم اومده .

باید قرآن و ترجمه و مفهومشو کامل بخونم . باید درباره ی اسلام و نماز کتاب بخونم . من از دینم چی میدونم؟میتونم ازش دفاع کنم؟

باید برم برکلی یا هاروارد درس بخونم . یه دانشگاه خوب منظورمه حالا !

باید یه زندگی خوب داشته باشم که یک ثانیه قبل از مرگ شرمنده ی خدا و آدم ها نشم که چرا فرصتمو حروم کردم .

ولی قبل از اون باید این فیزیک پایه القا رو تموم کنم