ساچ ا لاولی دی

اند ایتز ماین😆

اهنگ lonley day رو تحریف کردم 

دیروز ناصر نیومد . شادی وصف ناپذیر . بچه ها گفتن بریم یه چیزی بخوریم ولی من میخواستم انرژیمو تخلیه کنم . پیاده رفتیم تا سر شیخ صدوق بعد بی ار تی سوار شدیم سر چهارراه حکیم نظامی پیاده شدیم . واسه پینت بال نه پول داشتیم نه بدن اضافه _که رنگ ها لهش کنن _ پس بیخیال شدیم گفتیم بریم لیزر تگ. اونم سانس زنونش از ساعت 3 شروع میشد . رفتیم بولینگ . سانس مدرسه ها بود . صاحب اونجا پرسید شما با این بچه هایین . ما همه یکصدا گفتیم بله بله :)) . خلاصه رفتیم 2 تا لاین گرفتیم به جای لاینی 4 نفر 5 نفر وایسادیم . به جای نفری 6 تومن نفری 5 تومن دادیم:)) خیلی جالب بود واسه من که تاحالا بولینگ نرفته بودم . من اخر شدم البته:)) انوشه اول شد ولی چون اشتباهی به جای زهرا رفته بود ما اذیتش میکردیم که زهرا اول شده . بعد از تموم شدن نیم ساعت از اون بالا تا چهارنظرو پیاده اومدیم:| من هنوز پاهام درد میکنه . اخه چکمه پام بود :| اون حیوانات همه با کفش ورزشی بودن . خلاصه وایسادیم اتوبوس سوارشیم که نیومد . دربست گرفتیم سر میر پیاده شدیم . در تمام زمانی که تعریف کردم یکی گوشی به دست داشت عکس میگرفت . خیلی خوش گذشت . توی میرم رفتیم اسنک خوردیم .

اتفاق زیاد افتاد ولی چون من الان باید برم درس بخونم نمیگم:))