خدایی قصدم اصلا اینکه بگم وای دوسش دارم یا وای فلان نیست . فقط میخوام حسمو بیان کنم . نمیخوام تشدیدش کنم نمیخوام خفش کنم . فقط میخوام بگم

از روی پستای تو توی اینستا رد میشم . از روی اسمت توی کانتکتام رد میشم . از روی پی امت تو گروه رد میشم . رو میشما . ولی واقعا یه تیکم جا میمونه . نمیدونم کجا فقط میدونم بعد از دیدن اسمت حس خلا میکنم . هی سعی میکنم اصلا به روی خودم نیارم . ولی خب مگه دست منه ؟ کاش الان بارون میومد . کاش یکم منو بیشتر دوست داشتی . فقط بیشتر باهام حرف میزدی . نه اینکه بگم محتاج توجهتم . میدونی که مستقلانه سعی میکنم ازت دور بمونم . ولی ترجیح میدادم یکم بیشتر بام حرف میزدی .

پ.ن هیچ حس بدی پشت این پست نیست . یعنی اصن حسی نیست . کاملا خالی . نه عشقی . نه معشوقی . نه توی در حال ازدواجی

پ.ن 2 باید بگم که از خودم بدم میاد به خاطر حتی نوشتن اینا ؟ با وجود اون خانمی که در انتظارته

پ.ن 3 امیدوارم واقعا خانم باشه که بشه تحملش کرد:|